Afslutningsfest 2019

Så er det ved at være tid til at holde årets fest – Afslutningsfest!

Vi har haft en sæson med mange opture, mange nye medlemmer og en masse god fodbold.

Afslutningsfesten vil som altid være den perfekte afslutning på fodboldåret, hvor vi siger pænt på gensyn, fortælle anekdoter fra det forgangene år, og vigtigst hylder årets spillere og året indsats i BFS regi.

Afsæt allerede nu Lørdag d. 16. November.

Adressen vil som sidste år være I kvartershuset på Borgbjergsvej 28 – indgangen foregår via opgangen i Gustav Bangs Gade 28

Festen starter 17.30 hvor der serveres en stor lækker festmenu.

Der vil blive solgt fadøl, drinks, vin og skrape til ganen – alt til farvorable priser.

Da der kun er plads til 80 personer til spisning vil det være tilmelding efter først til mølle princippet.

Alt tilmelding sker via klubbens Mobile Pay nummer:

Tilmelding er først sket, ved overførsel af 200 kr. per person.

Angiv navn og antal i kommentarfeltet!

Sidste frist for tilmelding er 01.11.2019. Tilmelding er bindende.

Festudvalget ser med tårnhøje forventninger frem til, at byde netop dig + evt. sidevogn velkommen til denne årets festivitas.

For at deltage i festlighederne skal du selvfølgelig være lige med i kontingent.

Mange hilsner,

Festudvalget